Přeskočit na hlavní obsah

Správa instagramu

Instagram není jen o hezkém feedu a líbivých fotkách. Může být. Ale jsou lepší způsoby, jak na Instagramu prodávat nebo třeba zvyšovat povědomí o značce.

Ukázka Instagram feedu Psichologie
Ukázka Instagram feedu projektu Kniha výzev
Ukázka Instagram feedu firmy Obleč svůj tým

Jaké způsoby využívám během spolupráce se svými klienty?

  • Mluvím k určité (užší) skupině lidí.
  • Tvořím obsah o tom, co tyto lidi zajímá.
  • Skrz něj jim předávám tipy, bavím je nebo informuju.
  • Sleduju trendy a volím taková témata, která vyvolají diskuzi.
  • Svými příspěvky a texty v lidech vyvolávám emoce.
  • Jsem konzistentní ve své komunikaci.
  • V příspěvcích lidi vyzývám k akci.

A tak dále.

Všechny tyto a další způsoby prodeje na Instagramu můžete vidět v příspěvcích níže.

Ukázka Instagram příspěvku pro Psichologii

Další ukázka Instagram příspěvku pro Psichologii

Všechny vaše aktivity na této síti by měly být v souladu s vaší strategií a firemními cíli. Podle toho, jaké cíle si pro síť zvolíte, kolik času a peněz chcete do marketingu zde investovat, v jaké fázi se nacházíte, …, se budou odvíjet i vaše instagramové aktivity.


Nevíte, jak s Instagramem začít, nebo chcete předat jeho správu do rukou content specislisty / social media managera?

Napište mi na e-mail adela.bolvariova@gmail.com nebo si zarezervujte úvodní schůzku zdarma.