Správa instagramu
Instagram není jen o hezkém feedu a líbivých fotkách. Může být. Ale jsou lepší způsoby, jak na Instagramu prodávat nebo třeba zvyšovat povědomí o značce.
Jaké způsoby využívám během spolupráce se svými klienty?
- Mluvím k určité (užší) skupině lidí.
- Tvořím obsah o tom, co tyto lidi zajímá.
- Skrz něj jim předávám tipy, bavím je nebo informuju.
- Sleduju trendy a volím taková témata, která vyvolají diskuzi.
- Svými příspěvky a texty v lidech vyvolávám emoce.
- Jsem konzistentní ve své komunikaci.
- V příspěvcích lidi vyzývám k akci.
A tak dále.
Všechny tyto a další způsoby prodeje na Instagramu můžete vidět v příspěvcích níže.
Všechny vaše aktivity na této síti by měly být v souladu s vaší strategií a firemními cíli. Podle toho, jaké cíle si pro síť zvolíte, kolik času a peněz chcete do marketingu zde investovat, v jaké fázi se nacházíte, …, se budou odvíjet i vaše instagramové aktivity.
Nevíte, jak s Instagramem začít, nebo chcete předat jeho správu do rukou content specislisty / social media managera?
Napište mi na e-mail adela.bolvariova@gmail.com nebo si zarezervujte úvodní schůzku zdarma.