Případová studie - Psichologie
Psichologie je můj srdcový projekt. Když se spojí marketingové know-how, oborové know-how a nadšení pro téma, je to recept na skvělý a úspěšný obsah. Jak se nám daří pomocí obsahu prodávat? Jaké všechny aktivity v rámci obsahového marketingu pro Psichologii dělám a které z nich fungují nejlépe?
Co pro Psichologii dělám?
Kontaktoval mě Tomáš Nushart, zakladatel Psichologie a jeden z nejuznávanějších psích trenérů v Česku, a domluvili jsme se na pravidelné spolupráci. Ze začátku jsem měla na starosti příspěvky na sítě, kde bylo necelých 7 tisíc sledujících (07/2023). Stříhala jsem reels z podcastů a kurzů, vytvářela příspěvky z článků na blogu nebo z aktuálních témat a spravovala blog. Později na mě Tomáš začal delegovat stále víc činností, včetně stříhání podcastu, publikace videí na YouTube, korektury blogových článků nebo psaní článků do časopisu.
Aktuálně mám na starosti víceméně veškerý obsah nebo mi alespoň projde pod rukama. Něco mám komplet ve své režii (např. sítě a newsletter), na něčem spolupracuju s Tomášem nebo jinými trenéry (např. podcast nebo články do časopisu a na blog).